Μόλις την Πέμπτη η κυβέρνηση Μητσοτάκη προχώρησε με μαθηματικές αλχημείες και έχοντας ως «δεκανίκι» την Ελληνική Λύση προχώρησε στο πραξικόπημα κατά της ΑΔΑΕ, μία μέρα δηλαδή πριν επιβληθεί πρόστιμο 100.000 ευρώ στην ΕΥΠ όσο και ο διορισμός του «γαλάζιου» ΕΣΡ με μέλος πρώην υπουργό και εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ.

Το εν λόγω πραξικόπημα της κυβέρνησης, με το οποίο ουσιαστικά επιχειρεί να τερματίσει μια και καλή τις έρευνες για το σκάνδαλο υποκλοπών, πέρα από τον ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και το ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ, ανέδειξε και η ευρωβουλευτής και μέλος του Volt, Σόφι Ιν΄τ Βελντ, η οποία ανέφερε μέσω του X (πρώην Twitter) πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη αντικατέστησε με «ενέδρα» τα μέλη της ΑΔΑΕ. Μάλιστα η ίδια, φέρνοντας με την ανάρτησή της το θέμα στην Κομισιόν, απευθύνθηκε στον Ευρωπαίο Επίτροπο Δικαιοσύνης προκειμένου να εξασφαλίσει τη συνέχιση της έρευνας για το σκάνδαλο Predator χωρίς πολιτική παρέμβαση ή παρεμπόδιση.

Διάβασε:
Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Συνάντηση με «νόημα» με Σαμαρά

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ