Πριν καν η υπόθεση της ασυλίας του κριθεί από την Βουλή ώστε στη συνέχεια να αποφανθούν οι αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές της χώρας μας για την έκδοση του, μετά το  ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψής που έχουν εκδώσει οι βελγικές Αρχές για την φερόμενη εμπλοκή του στο σκάνδαλο Qatargate, ο πρώην Επίτροπος ,Δημήτρης Αβραμόπουλος, έσπευσε χθες να προσφύγει στον Άρειο Πάγο επιχειρώντας με προσφυγή του να καταστήσει άκυρο το επίμαχο ένταλμα.

Ποιες είναι όμως οι “νομικές πλημμέλειες ” που επικαλείται , υποστηρίζοντας μάλιστα ότι είναι ουσιαστικές, στην εναγώνια προσπάθεια του να αποφύγει – για ακόμα μια φορά ( σσ δεν εμφανίστηκε ποτέ στην Βελγική αστυνομία, όπου κλήθηκε δύο φορές) – να παρουσιαστεί στην Βελγική Δικαιοσύνη που του προσάπτει βαρύτατες κατηγορίες και να υπερασπιστεί τον εαυτό του; Πόσο μάλλον που διαρρηγνύει τα ιμάτια του ότι είναι πεντακάθαρος  κι όλα αυτά είναι «μπούρδες;»

Σύμφωνα με πληροφορίες του docymentonews από τον κύκλο Αβραμόπουλου, δύο είναι τα βασικά επιχειρήματα  του, τα οποία όμως καταδεικνύουν  ότι κάνει “λάστιχο” τους τύπους , που αφορούν στη νόρμα την οποία πρέπει να έχει ένα σχετικό ένταλμα, προκειμένου να πετύχει την ακύρωση του:

Διάβασε:
Μαρία Καρυστιανού: «Η ΕΛΠΙΔΑ αλλάζει, καθαρίζει και συνεχίζει – Δίπλα μου ήρθαν πολλοί καλοθελητές»

Συγκεκριμένα, ο πρώην επίτροπος και βουλευτής Ηλείας  της Νέας Δημοκρατίας υποστηρίζει ότι:   

*Το ευρωπαϊκό ένταλμα αναφέρει μόνο «νούμερο» κι όχι την εθνική δικαστική απόφαση ή το εθνικό ένταλμα στο οποίο στηρίχθηκε η έκδοσή του, όπως ορίζει το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Με αυτοαναφορά φέρεται να υποστηρίζει  η πλευρά Αβραμόπουλου, δεν πληρούται ένας από τους απαραίτητους όρους εγκυρότητας του.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ