Με το… εισιτήριο για τις Βρυξέλλες και τη Σύνοδο Κορυφής της 29ης-30ης Ιουνίου ανά χείρας εμφανίστηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ραδιοφωνική του «παρέμβαση» στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, επιβεβαιώνοντας ο ίδιος πως οι διακηρύξεις κατά της αλαζονείας και της έπαρσης είναι απλώς «κενό γράμμα», φτάνοντας στο σημείο να θέσει τη Νέα Δημοκρατία ταυτόχρονα και στη θέση της αντιπολίτευσης εκτός από αυτήν της κυβέρνησης!
Μία ακόμα… αυθόρμητη ραδιοφωνική παρέμβαση, αυτή τη φορά στο -πάντα φιλόξενο για την κυβέρνηση- ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ πραγματοποίησε ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας, στο περιθώριο της περιοδείας του στη Χαλκιδική. Βέβαια, παρά την προαναγγελία των δύο παρουσιαστών πως ο Κυρ. Μητσοτάκης είναι ακροατής τους και επιθυμεί να «παρέμβει» για κάποιο λόγο, αυτό που ακολούθησε ήταν απλώς μία φιλική συνέντευξη-συζήτηση, από αυτές που τα ΜΜΕ του Φαλήρου διασφαλίζουν για το κόμμα του Μοσχάτου.
Φαίνεται ωστόσο πως το φιλικό κλίμα παρέσυρε τον πρώην πρωθυπουργό, που αφού επανέλαβε τις κορώνες του περί αλαζονείας και για τους υπουργούς που ράβουν κοστούμι «και θα καταλήξουν να το φορέσουν σε βαφτίσια», έδειξε ο ίδιος πως ήδη κυκλοφορεί με τα ρούχα του πρωθυπουργού.
Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, δεν παρέλειψε για μία ακόμα φορά να απαξιώσει την αντιπολίτευση, αλλά και την εκλογική διαδικασία. Περιγράφοντας το έτοιμο -επί της ουσίας- νομοσχέδιο για το «νέο επιτελικό κράτος», κάνοντας λόγο για οργανωτικές αλλαγές και επιλογές προσώπων, «οι οποίες θα αποτυπωθούν όχι μόνο με τα καινούργια Προεδρικά Διατάγματα αλλά και με τον πρώτο νόμο περί του νέου επιτελικού κράτους, που θα έρθει λογικά για ψήφιση στην Βουλή πριν από τις διακοπές του καλοκαιριού».
Λίγο αργότερα, ανέλυσε τους στόχους της «ασφαλούς αυτοδυναμίας» ζητώντας ακόμα μεγαλύτερα ποσοστά από τους πολίτες, φτάνοντας στο σημείο να προαναγγέλλει πως ο… ίδιος θα κάνει αντιπολίτευση στην κυβέρνησή του.
«Σίγουρα η αντιπολίτευση θα ψάχνεται για αρκετό καιρό, αλλά ίσως θα πρέπει εμείς να είμαστε η αντιπολίτευση του εαυτού μας. Αυτό σημαίνει εμείς οι ίδιοι να είμαστε αυστηροί, πολύ αυστηροί. Να εκφράζουμε τα μείον μας» είπε με χαρακτηριστική απαξίωση για τους δημοκρατικούς θεσμούς και την λειτουργία του πολιτεύματος.
Ακόμα πιο προκλητικά, περιέγραψε στη συνέχεια πως «εμείς και η κοινωνία, θα είναι οι πρώτοι οι οποίοι θα μας κρίνουν και εμείς πρέπει να έχουμε τα αυτιά μας ανοιχτά», κρατόντας πάντα για τον εαυτό του τον ρόλο του μεγάλου κριτή που «όσο καλύτερο το αποτέλεσμα, τόσο λιγότερο ανεκτικός θα είμαι σε οποιοδήποτε αλαζονική συμπεριφορά, που θεωρεί ότι έχουμε δέσει το γάιδαρό μας».
«Θα υπάρξουν αλλαγές ως προς τη μεταφορά κάποιων χαρτοφυλακίων από Υπουργείο σε Υπουργείο, οι οποίες θα αποτυπωθούν σε Προεδρικά Διατάγματα τα οποία θα εκδοθούν αμέσως μετά τις εκλογές, εφόσον μας εμπιστευτεί ο ελληνικός λαός. Αλλά, ξέρετε, αισθάνομαι λίγο άβολα με αυτή τη συζήτηση, καθώς δεν θέλω σε καμία περίπτωση να δίνω την εντύπωση ότι το εκλογικό αποτέλεσμα έχει προεξοφληθεί» περιέγραψε τις αλλαγές που έχει ήδη αποφασίσει να πραγματοποιήσει, αλλά και σκιαγραφώντας το νέο του υπουργικό συμβούλιο, χωρίς ονοματολογία, η οποία σε κάθε περίπτωση διαρρέει μέσω των γαλάζιων πηγών σε φιλοκυβερνητικά μέσα ενημέρωσης.
«Έχω πει ξεκάθαρα ότι θέλω και θα έχουμε περισσότερες γυναίκες. Έχω προσδιορίσει κάποια διακριτά χαρτοφυλάκια τα οποία πιστεύω ότι πρέπει να αναδειχθούν μέσα από τη δημιουργία ενός αυτοτελούς Υπουργείου, όπως το Υπουργείο που θα χειρίζεται τα θέματα της οικογένειας, της ισότητας, της πολιτικής η οποία έχει να κάνει με την αντιμετώπιση της μάστιγας της υπογεννητικότητας» συνέχισε να περιγράφει το κυβερνητικό του πλάνο, λιγότερο από μία εβδομάδα πριν τις εκλογές και ενώ οι κάλπες είναι… άδειες.









