Μαρτυρία γυναίκας που η πεθερά της έπεσε θύμα των εμβολίων του θανάτου
«Το Νοέμβριο του 2023, και μετά από 3 δόσεις του εμβολίου της Pfizer, και φυσικά τη αντίρρηση σε αυτο απο εμένα και το σύζηγό μου, η πεθερά μου (67 ετών υγιέστατη) διαγνώστηκε με «πολυεστιακό γλυωβλάστωμα εγκεφάλου». Δηλαδή, μιλάμε για 2 πρωτογενής όγκους εγκεφάλου 4,8 εκατοστά ο ένας και 2,5 εκατοστά ο άλλος, 4ου σταδίου. Και τότε αρχίσει ο γολγοθάς μας. Είδαμε πολλούς γιατρούς με την ελπίδα να μπορέσει κάποιος να κάνει κάτι.. Οι απαντήσεις όλων ήταν πως δεν γίνεται τίποτα και της έδιναν 3 μήνες ζωής.
Όπως καταλαβαίνεται χάσαμε τη γη κάτω από τα πόδια μας. Ζήσαμε και ζούμε πρωτόγνωρα πράγματα και καταστάσεις, κυρίως τα παιδια και ο σύζηγό της και ύστερα ολοι οι υπόλοιποι από εμάς. Για να μη μακρυγορώ, με τη βοήθεια του Θεού και ύστερα από πολλές προσευχές, γιατρός βρέθηκε και αφαίρεσε τον ένα όγκο, τον μεγαλύτερο, ύστερα ακτινοβολίες και χημειοθεραπείες.
Η σημερινή κατάσταση είναι καθημερινές χημειοθεραπείες στο σπίτι εφόσον ο δεύτερος όγκος παραμένει και βλέπουμε… Δεν ξέρουμε αν ζήσει και πόσο θα ζήσει και σε τι κατάσταση θα είναι αργότερα, αν, κυριολεκτικά, δεν γίνει κάποιο θαύμα από το Θεό, γιατί πλέον, επιστημονικά τουλάχιστον, μιλάμε για παράταση ζωής.
Εν κατακλείδι, αυτοί οι δολοφόνοι σκοτώνουν κόσμο και πρέπει να μπουν φυλακή το λιγότερο… Και τα μπουρδελοκάναλά τους είναι οι συνεργοί τους σε αυτό το έγκλημα. Μια λέξη μόνο… ΚΡΙΜΑ!!!
Συγνώμη αν μακρηγόρησα αλλά ήθελα και εγώ να καταθέσω τη δική μας περιπέτεια για να ακούσει ο κόσμος και να αρχίσει επιτέλους να σκέφτεται. Σας ευχαριστώ πολυ»
Με εκτίμηση,
Ζερβού Ειρήνη










Ο Άκης Σκέρτσος θεωρεί τους Έλληνες ηλίθιους και δεν το κρύβει Δεν υπάρχει κάποια μελέτη που να δείχνει ότι οι εργαζόμενοι στην αστυνομία μεταδίδουν τον ιό…» you tube