Επιστολή Καρδιτσιώτη σχετικά με την νόσηση Covid των ηλικιωμένων γονιών του:
«Η τρομοκρατία με πρόσχημα τον αόρατο εχθρό συνεχίζεται με στόχο να σπρωχτεί ο κόσμος στον εμβολιασμό με τα σκευάσματα του γνωστού “κτηνιάτρου” ως δήθεν την μόνη λύση και προστασία απ’ τον κοροϊδοϊό.
Όμως η πραγματικότητα, η αλήθεια είναι άλλη, οι ανεμβολίαστοι έχουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα εντελώς άθικτο και ακμαίο, έτοιμο να αντιμετωπίσει τους ψευδοϊούς.
Αίσθηση κάνει το γεγονός ότι ζευγάρι υπερήλικων περνάει (πέρασε) κοροϊδοϊό άνετα και απροβλημάτιστα χωρίς καμία ανησυχία.
Ο μπάρμπα Κώστας είναι 93 ετών και η σύζυγός του Φωτεινή 80, ανεμβολίαστοι, κόλλησαν κοροϊδοϊό παραμονές Χριστουγέννων από επισκέψεις εμβολιασμένων συγγενών τους.
Από την στιγμή που τα τεστ βγήκαν θετικά και μαθεύτηκε το γεγονός όλοι ανησύχησαν και έκοψαν εντελώς κάθε επίσκεψη στους ηλικιωμένους φοβούμενοι μην κολλήσουν.
Όλοι εκτός από έναν από τους γιους τους ο οποίος φυσικά ανεμβολίαστος και αυτός ήξερε καλά τι έπρεπε να κάνει. Από την πρώτη στιγμή αψηφώντας τον ψευδοϊό βρέθηκε δίπλα στους γονείς του, τους φρόντιζε και τους χορήγησε τα “απαραίτητα”. Τους επισκεπτόταν καθημερινά, έμενε ώρες στο σπίτι και έτρωγε μαζί τους για να μην φοβηθούν και να καταλάβουν ότι όλο αυτό είναι ένα παραμύθι.
Οι μέρες πέρασαν, η “αγωγή” κατά του κοροϊδοϊού έδρασε γρήγορα, οι υπερήλικες ανέπτυξαν ελάχιστα συμπτώματα και τελικά όλα τελείωσαν εντελώς ανώδυνα.
Και όλα αυτά την ώρα που χιλιάδες εμβολιασμένοι πολύ νεότεροι τρέχουν στα νοσοκομεία γιατί έχουν καταστρέψει τον οργανισμό τους με τα πειραματικά σκευάσματα των απατεώνων δολοφόνων.
Ο μπάρμπα Κώστας και η κυρά Φωτεινή μπορεί να πλήρωσαν τα πρόστιμα του πολιτικού δικτάτορα, ποτέ όμως δεν μετάνιωσαν για την επιλογή τους και ευχαριστούν τον Θεό και τον γιο τους.»















