Καταγγελία και στο συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων κατέθεσε ο δημοτικός σύμβουλος, Γιώργος Αποστολόπουλος, για τα όσα συμβαίνουν στην Στοά του Αρσακεόυ.
“Μέσα στη Στοά του Αρσακείου πάνω από την οποία βρίσκεται το ΣτΕ αλλά και στην όμορη πλατεία Δικαιοσύνης στην Πανεπιστημίου, η Αθήνα «φιλοξενεί» πλέον τη νέα πιάτσα ναρκωτικών.
Είναι δυνατόν να συμβαίνουν όλα αυτά σε χώρο μάλιστα που συνδέεται με το ανώτατο δικαστήριο της χώρας;
Κατόπιν αυτού, τι ελπίδες να έχουν οι προδομένοι κάτοικοι του Αγίου Παύλου, της πλατείας Βάθης, του Αγίου Παντελεήμονα, των Πατησίων, της πλατείας Αμερικής, των Σεπολίων, του Κολωνού των Εξαρχείων και των άλλων ξεχασμένων περιοχών της πόλης;”.









