Ραγδαία αύξηση των επιτοκίων με εντολή της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας θα υπάρξει από δω και πέρα.
Οι δανειολήπτες αδυνατούν ήδη να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους μετά την λεηλατήσει της χώρας με τα επαναλαμβανόμενα lockdown και την ακρίβεια που ήρθε στο καπάκι και όλο αυτό το κοκτέιλ βάζει θηλιά στους ανθρώπους που πήραν κάποια χρήματα.
Θα ξεκινήσουν τα αρπακτικά να βγάζουν σε πλειστηριασμούς σπίτια και άλλα ακίνητα και θα παίρνουν από τον Έλληνα ότι έχει φτιάξει τόσα χρόνια με κόπο.
Υπάρχει ένα σχέδιο από πίσω, να εξαφανίσουν τη μεσαία τάξη.
Το ξεκίνησαν με τα δήθεν lockdown για την προστασία της υγείας και τώρα η κακιά Ρωσία που κάνει τον πόλεμο ευθύνεται για τη φτώχεια στην Ελλάδα.
Ένα αφήγημα πολύ καλά στημένο που το προωθεί η Νέα Τάξη Πραγμάτων με σκοπό να αρπάξουν όλο το χρήμα από τους μεροκαματιάρηδες ανθρώπους.

Διάβασε:
Πυρκαγιές: Αττική και ακόμα 16 περιοχές σε «πορτοκαλί» συναγερμό

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ