Τέλος στους υποχρεωτικούς εμβολι@σμούς στις ηλικίες από 12 έως 17 βάζει η Σουηδία με υπουργική απόφαση που πέρασε πριν δύο μέρες.
Οι “ειδικοί” της χώρας αποφάνθηκαν ότι ο εμβολι@σμός σε αυτές τις ηλικίες δεν προσφέρει απολύτως τίποτα ιδιαίτερα σε υγιή άτομα και δεν υπάρχει κανένας λόγος να επιβαρύνουν τον οργανισμό τους με το σκεύασμα.









