Τέλος στους υποχρεωτικούς εμβολι@σμούς στις ηλικίες από 12 έως 17 βάζει η Σουηδία με υπουργική απόφαση που πέρασε πριν δύο μέρες.

Οι “ειδικοί” της χώρας αποφάνθηκαν ότι ο εμβολι@σμός σε αυτές τις ηλικίες δεν προσφέρει απολύτως τίποτα ιδιαίτερα σε υγιή άτομα και δεν υπάρχει κανένας λόγος να επιβαρύνουν τον οργανισμό τους με το σκεύασμα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ