Στάση εργασίας προκηρύσσει στην ΕΡΤ 3 η ΕΣΗΕΜ-Θ, στις 4 Σεπτεμβρίου, 1μμ με 4μμ, διεκδικώντας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «να επανεξετάσει η διοίκηση της ΕΡΤ τον σχεδιασμό της για την ΕΡΤ3».

Η ΕΣΗΕΜ-Θ τονίζει ότι δεν κρίθηκαν πειστικές από τους εργαζόμενους οι διαβεβαιώσεις ότι δεν απειλείται ο ενημερωτικός ρόλος της ΕΡΤ3.

Η ανακοίνωση της ΕΣΗΕΜ-Θ

Οι διαβεβαιώσεις που έδωσαν ο πρόεδρος της ΕΡΤ ΑΕ και ο Γενικός Διευθυντής της ΕΡΤ3 στο ΔΣ της ΕΣΗΕΜ-Θ, ότι ο ενημερωτικός ρόλος της ΕΡΤ3 δεν απειλείται από τον σχεδιασμό τους με επίκεντρο την ERT News, δεν κρίθηκαν πειστικές από τους εργαζόμενους του σταθμού.

Σε εργασιακή συνέλευση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην ΕΣΗΕΜ-Θ, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ3 τόνισαν πόσο ισχνό είναι αυτήν την περίοδο το ενημερωτικό πρόγραμμα του σταθμού, γεγονός που πλήττει το κύρος του, έστω και εν αναμονή εκπομπών που η διοίκηση της ΕΡΤ ΑΕ είπε ότι θα ενταχθούν τους επόμενους μήνες στο πρόγραμμα.

Τόσο οι εργαζόμενοι όσο και το ΔΣ της ΕΣΗΕΜ-Θ ξεκαθάρισαν ότι στηρίζουν πλήρως τη λειτουργία της ERT Νews, δε θα πάψουν όμως να διεκδικούν για την ΕΡΤ3 τον ρόλο που αναλογεί στην ιστορία και την αποστολή της.

Διάβασε:
Σάκκαρη για Κωνσταντίνο Μητσοτάκη: «Είμαι ενθουσιασμένη, ετοιμάζουμε έναν…μικρό γάμο με 500-600 καλεσμένους»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ