Οκτώ περιπτώσεις ρευματοκλοπής διαπιστώθηκαν σε ελέγχους που πραγματοποίησε η Αστυνομία, από κοινού με συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ, στην περιοχή των Αμπελοκήπων – Μενεμένης, στη Θεσσαλονίκη.

Το συνολικό ύψος της ρευματοκλοπής ξεπερνάει τις 30.000 ευρώ και αφορά σε νοικοκυριά που «κατανάλωναν ρεύμα χωρίς να υπάρχει καταγραφή σε κάποιον μετρητή» όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

Σχηματίστηκαν δικογραφίες σε βάρος οκτώ προσώπων (5 ημεδαπών και 3 αλλοδαπών).

Διάβασε:
Σάκκαρη για Κωνσταντίνο Μητσοτάκη: «Είμαι ενθουσιασμένη, ετοιμάζουμε έναν…μικρό γάμο με 500-600 καλεσμένους»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ