Ομολογία αποτυχίας της κυβέρνησης του έκανε το πρωί στο ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Μεταξύ όσων είπε για κυβερνητική σταθερότητα και άλλα πράσινα άλογα που ούτε αυτός δεν τα πιστεύει, σε μία αποστροφή του λόγου του ανέφερε ότι τρέμω την απλή αναλογική.
Με λίγα λόγια τι λέει ο πολιτικός απατεώνας: ότι αν πάμε στις κάλπες με το εκλογικό σύστημα της απλής αναλογικής έχουμε τελειώσει…
Οι μισοί και παραπάνω βουλευτές που υπάρχουν αυτή τη στιγμή δεν θα ξαναδούν καρέκλα, αυτός θα χάσει την εξουσία και θα αναγκαστεί ή να κάνει συγκυβέρνηση με άλλα κόμματα που σημαίνει λιγότερα φαγοπότια ή θα πρέπει να φύγει οριστικά και να περιοριστεί σε ρόλο αντιπολίτευσης. Αν δεν φάνε ότι έχει απομείνει στην Ελλάδα δεν πρόκειται να φύγουν οι άνθρωποι είναι αδίστακτοι.









