Ωμή παραδοχή από την αυστραλιανή κυβέρνηση η οποία έχει φαινομενικά πλέον αναγνωρίσει ότι τα εμβόλι@ για τον COVI-D μπορούν δυνητικά να σκοτώσουν ανθρώπους.
Έτσι με την πληρωμή των… κηδειών ουσιαστικά μιλάμε για την πρώτη παγκόσμια έμμεση ομολογία κυβέρνησης για συνευθύνη στους θανάτους από τα εμβόλι@.
Ο επίσημος ιστότοπος της χώρας αναφέρει ότι θα εισαγάγει μια πολιτική για την πληρωμή των εξόδων κηδείας των ανθρώπων που πεθαίνουν μετά τον εμβολι@σμό.
Η πολιτική περιλαμβάνει επίσης μια διάταξη για την καταβολή αποζημίωσης έως και 600.000 δολαρίων Αυστραλίας εάν η νοσηλεία είναι απαραίτητη λόγω παρενεργειών ή προβλημάτων υγείας από το εμβόλι#.









