Η Βασιλική Καλλιμογιάννη του Ηρακλή Θεσσαλονίκης χάρισε στην Ελλάδα το δεύτερο μετάλλιο της στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου Εφήβων – Νεανίδων Κ20.

Η νεαρή πρωταθλήτρια τερμάτισε τρίτη στον τελικό των 3.000 μέτρων στιπλ με 10:08.44.

Είχε προηγηθεί το χάλκινο μετάλλιο του Δημήτρη Αντωνάκου στην σφαιροβολία. Οι αγώνες συνεχίζονται στην Ιερουσαλήμ.

Διάβασε:
Πυρκαγιές: Αττική και ακόμα 16 περιοχές σε «πορτοκαλί» συναγερμό

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ