Σύμφωνα με το Bloomberg, μετά την πλήρη διακοπή του Nord Stream 1 από τη Ρωσία, η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται ένα βήμα πριν από τα στρατηγικά black out και την ύφεση.«Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι ο βασικός της αγωγός φυσικού αερίου προς την Ευρώπη δεν θα ανοίξει ξανά όπως είχε προγραμματιστεί, φέρνοντας την περιοχή ένα βήμα πιο κοντά σε διακοπές ρεύματος, τη διανομή του με δελτίο και τη σοβαρή ύφεση,» αναφέρει το bloombergΜε λίγα λόγια η Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως πολλές χώρες της Αφρικής θα έχει καθημερινά black-out διότι δεν θα φτάνει το ρεύμα, ενώ σε κάθε καταναλωτή θα αντιστοιχούν συγκεκριμένες κιλοβατόρες που θα μπορεί να καταναλώσει.

Διάβασε:
Βενεζουέλα: Πλησιάζουν τους 1.000 οι νεκροί από τους φονικούς σεισμούς – Αγωνία για χιλιάδες εγκλωβισμένους

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ