Τρίτο Νεκροταφείο Αθηνών στην περιοχή της Νίκαιας.

Ένας τάφος πού βρίσκεται περίπου στο κέντρο του κοιμητηρίου γράφει πάνω σε πλακέτα “Θύμα του εμβ#λίου και της εγκληματικής αμέλειας των γιατρών”.

Δεν υπάρχουν λόγια να σχολιάσεις αυτό το θέαμα η εικόνα μιλάει από μόνη της.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ