Στην πρεμιέρα του Γιώργου Μαργαρίτη πήγε η Όλγα Γεροβασίλη το βράδυ του Σαββάτου.

Μάλιστα, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ  ανέβηκε στην πίστα και χόρεψε ένα ζεϊμπέκικο!

O λαϊκός τραγουδιστής την χαιρέτησε από το μικρόφωνο και εκείνη σηκώθηκε και χόρεψε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ