Στην πρεμιέρα του Γιώργου Μαργαρίτη πήγε η Όλγα Γεροβασίλη το βράδυ του Σαββάτου.
Μάλιστα, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ανέβηκε στην πίστα και χόρεψε ένα ζεϊμπέκικο!
O λαϊκός τραγουδιστής την χαιρέτησε από το μικρόφωνο και εκείνη σηκώθηκε και χόρεψε.
Στην πρεμιέρα του Γιώργου Μαργαρίτη πήγε η Όλγα Γεροβασίλη το βράδυ του Σαββάτου.
Μάλιστα, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ανέβηκε στην πίστα και χόρεψε ένα ζεϊμπέκικο!
O λαϊκός τραγουδιστής την χαιρέτησε από το μικρόφωνο και εκείνη σηκώθηκε και χόρεψε.
