Στο «Happy Day» προβλήθηκαν και δηλώσεις της κουμπάρας του Στέλιου Ρόκκου στην εκπομπή T-Live, η οποία ανέφερε ότι ο Νίκος Ρόκκος είχε υποβληθεί σε εξετάσεις πριν από 1,5 μήνα και «όλα ήταν τέλεια». «Ο Στέλιος δεν είναι έτοιμος να το διαχειριστεί ακόμα, δεν θέλει κάποιον στο σπίτι», πρόσθεσε η ίδια.
«Ο Νίκος είχε κάνει εξετάσεις πριν από 1,5 μήνα και όλα ήταν τέλεια. Δεν ξέρω τώρα ακριβώς τι, πήγαινε σε καρδιολόγο και έκανε τσεκ, γιατί μετά τον Κώστα και μετά το έμφραγμα του Στέλιου είχε ταρακουνηθεί πάρα πολύ και το έψαχνε. Και ο αδελφός του και ο Στέλιος πέρυσι είχε κάνει αυτό το έμφραγμα, οπότε έκανε εξετάσεις και εκείνος. Αν δεν ήταν ένας μήνας, ήταν δύο. Είχα μιλήσει μαζί του και “κορόιδευε” και τα αδέλφια του, “δείτε πόσο καλά είμαι εγώ, και εσείς…”. Είχε πάει σε καρδιολόγο για τσεκ, ναι», είπε αρχικά η κουμπάρα του τραγουδιστή.
«Δεν ξέρω και κατά πόσο ήταν εξειδικευμένες οι εξετάσεις, γιατί μ’ ένα καρδιογράφημα δεν μπορείς να δεις αν είσαι εκατό τοις εκατό καλά. Γενικά όμως ήταν προσεκτικός, δηλαδή, γενικά, πέρα από την καρδιά, έκανε check-up συνέχεια. Ακούγονται πάρα πολλά. Τώρα, σίγουρα, δεν αισθάνθηκε καλά γιατί είχε βγάλει τη σημαδούρα και τα βαρίδια, και ένας άνθρωπος που τα βγάζει, τα πετάει αυτά από πάνω του, σίγουρα δεν νιώθει καλά. Αυτό που άκουσα κιόλας είναι ότι, επειδή είχε πάει με τη βάρκα του και η βάρκα δεν είχε πιάσει άγκυρα, καλά, δηλαδή όταν τη βρήκαν ψιλοέσερνε … και κάποιοι εικάζουν ότι επειδή η βάρκα δεν ήταν σταθερή ίσως την είδε να απομακρύνεται και έτρεξε να την προλάβει και δεν άντεξε. Αλλά όλα αυτά είναι εικασίες και η ημέρα ήταν τέλεια, δηλαδή δεν ήταν το κρύο, δεν ήταν κύματα, δεν ήταν κάτι που τον ζόρισε», συνέχισε.
«Εχθές πήγα στο σπίτι της μαμάς του. Ο Στέλιος δεν είναι έτοιμος να το διαχειριστεί ακόμα, ούτε θέλει κάποιον στο σπίτι, και μέχρι χθες δεν είχε πάει ούτε στη μαμά του. Είναι η αδελφή του εκεί, εννοείται, δεν είναι μόνη της, έχουν έρθει και όλα τα παιδιά και είναι όλα μαζί εκεί», πρόσθεσε η κουμπάρα του Στέλιου Ρόκκου.















