Εμβολιασμένος κατά του Covid ήταν ο Απόστολος Βεσυρόπουλος οποίος πέθανε στα 59 έτη από ανακοπή καρδιάς την ώρα που βρισκόταν σε beach bar της Χαλκιδικής.
Αυτό που δείχνει το γεγονός είναι ότι τα μεγάλα κεφάλια πήραν άπλετο χρήμα από τη USAID και τη Νέα Τάξη για να προωθήσουν τα θανατηφόρα σκευάσματα κατά του Covid αλλά την ίδια στιγμή δεν ενημέρωσαν ακόμη και τους ίδιους τους βουλευτές του κόμματος.
Κάποιοι έλαβαν γνώση για το που οδηγείται το πράγμα και απέφυγαν τον εμβολιασμό ή έκαναν κάποιο εικονικό αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσαν όλοι να καταλάβουν τη θανάσιμη παγίδα

















Έλεος πια .ένα συλλυπητήρια αρκεί
ψόφο!
Επίσης
ΤΡΟΛΑΚΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ;
ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΗ ΜΑΝΤΑΜ ΟΤΑΝ ΨΟΦΗΣΕΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ…
ΜΠΕΣ ΣΤΟ ΛΑΓΟΥΜΙ ΣΟΥ Κ ΣΚΑΣΕ.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΝΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΑΪ …….
Πηρες τα αρχιδια μου και συ, ηθελες beach bar ενω ο μισος πληθυσμος βλεπει θαλασσα απο το yutube.
https://www.cretalive.gr/kriti/irakleio-o-stratos-efyge-molis-sta-50-toy-hronia-bary-penthos-sti-mesara
Safe and Effective!
Έτσι ή αλλιώς χάθηκαν και θα χαθούν πολλοί. Τσαμπατζηδες ετσι μας έλεγε ο Κουλης εμάς που δεν το κάναμε