Πολλά ερωτήματα δημιουργεί η καταγγελία που έκαναν οι κάτοικοι της Φαρκαδόνας Τρικάλων, σχετικά με την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας Daniel και στις ενέργειες που οδήγησαν στην καταστροφή που είδαμε.
Συγκεκριμένα οι κάτοικοι αναφέρουν ότι άγνωστοι έσπασαν το φράγμα του Ενιπέα. Η κίνηση αυτή, σύμφωνα με τους 30 κατοίκους, οι οποίοι μάλιστα κατέθεσαν μήνυση, είχε οδυνηρές συνέπειες για το χωριό τους, το οποίο πλέον είναι ένα απέραντο ποτάμι.
Μιλώντας νωρίτερα σήμερα το πρωί σε τηλεοπτική εκπομπή, ο δικηγόρος των εναγόντων κατηγόρησε ευθέως την τοπική αυτοδιοίκηση ότι, σε συνεννόηση με τον υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Κικίλα, έσπασαν το φράγμα του Ενιπέα, με σκοπό τα νερά των πλημμυρών αντί για την Καρδίτσα να πάνε στα γύρω χωριά, μεταξύ των οποίων και η Φαρκαδόνα.
Ο νομικός είπε πως, υπάρχουν και φωτογραφίες από τα σπασμένα σημεία και κατήγγειλε πως το ίδιο έγινε και σε φράγμα της Λάρισας.









