«Λεφτά υπάρχουν» και φαίνεται πως είναι στον Δήμο Ξάνθης, καθώς αποφάσισε να διανθίσει τις εκδηλώσεις του Ξανθιώτικου Καρναβαλιού με λαϊκό πρόγραμμα, αλλά και με νότες τραπ, δίνοντας ως αμοιβή υπέρογκα ποσά.
Όπως προκύπτει από τις αποφάσεις του Κέντρου Πολιτισμού, που αναρτήθηκαν στη Διαύγεια, η σημερινή εναρκτήρια συναυλία με τη Λένα Ζευγαρά θα κοστίσει 26.000 ευρώ, ενώ εγκρίθηκε και δαπάνη 23.000 ευρώ για την προμήθεια και ρίψη πυροτεχνημάτων.
Βέβαια είναι λογικό το ποσό που ζητάει η λαικη αοιδός, αν υπολογίσουμε πως το νυχτερινό κέντρο που εμφανιζόταν με τον Στέλιο Ρόκκο στην Θεσσαλονίκη, παρέμεινε δύο εβδομάδες κλειστό εξαιτίας του των συμπτωμάτων εμφράγματος που είχε ο Σ.Ρόκκος.
Οι αντιδράσεις για τα 26.000€ δεν περιορίζονται στην πολυδάπανη συναυλία της Λένας Ζευγαρά, αλλά αφορούν και την επιλογή του τράπερ FY και ενός καλλιτέχνη με το όνομα Robin Juanta, με προβλεπόμενη δαπάνη που αγγίζει τα… 10.000 ευρώ, καθώς οι υβριστικοί στίχοι είναι επίσης πανάκριβοι!
Οι αντιπολιτευόμενες δυνάμεις του δήμου και τοπικά ΜΜΕ έχουν ξεσηκωθεί με τις δαπανηρές επιλογές που πλαισιώνουν το Ξανθιώτικο Καρναβάλι.
Επίσης έχει κατατεθεί αίτημα ακύρωσης της συναυλίας του τράπερ FY από παρατάξεις της αντιπολίτευσης.Πολλοί κάνουν λόγο για κατήφορο του τοπικού καρναβαλιού, το οποίο έγινε γνωστό σε όλη τη χώρα για τις θρακικές λαογραφικές εκδηλώσεις, που φαίνεται ότι περνούν σε δεύτερη μοίρα.









