Αποκλείουν τον Κασιδιάρη από τις εκλογές και βάζουν στη θέση του τουρκόφωνο κόμμα μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο! Τα μεμέτια θα αποφασίζουν για τις τύχες των Ελλήνων! Που κατάντησαν την Ελλάδα οι προδότες!

Όσο η Ελλάς αδρανεί απέναντι στις μεθοδεύσεις των Τούρκων στην Θράκη, τόσο αυτοί συνεχίζουν την διείσδυση και την αυξάνουν την πίεσή τους. Βλέπουμε τώρα επιστολή του κόμματος DEB (Κόμμα Φιλίας Ισότητος και Ειρήνης) προς τον ΟΗΕ. Πέρα από τους αβάσιμους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται στην επιστολή αυτή, θα πρέπει να μας προβληματίσει αυτό καθαυτό το γεγονός της υπάρξεώς της. Το γεγονός ότι ένα υποτιθέμενο κόμμα απευθύνεται προς τον ΟΗΕ διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα σχετικά με μιαν ανεγνωρισμένη θρησκευτική μειονότητα, δεικνύει προσπάθεια αναδείξεώς του με στόχο -όχι πολύ μακρυνό- να κατέλθει στις εκλογές. Μέχρι στιγμής, υπό την καθοδήγηση της Τουρκίας (μαι αιχμή το Προξενείο της Κομοτηνής) οι Τούρκοι επιδιώκουν να εκλέγονται με τα θεσμικά κόμματα της κεντρικής πολιτικής σκηνής ή να ασκούν πιέσεις, ώστε οι αιρετοί παράγοντες της Θράκης να υποχωρούν στις απαιτήσεις τους. Έχουν όμως κατέλθει αυτονόμως σε εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Και μπορεί οι ψήφοι τους να μην επαρκούσαν για εκλογή ευρωβουλευτού, όμως κατόρθωσαν να κάνουν «επίδειξη δυνάμεως» παρουσιάζοντας ένα σοβαρό ποσοστό ψήφων.

Το ότι το κόμμα DEB απευθύνεται τώρα στον ΟΗΕ, αποτελεί κλιμάκωση κινήσεων. Απευθύνεται στον Ειδικό Εισηγητή των Ηνωμένων Εθνών για τις Μειονότητες, εφιστώντας την προσοχή «στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εθνικές μειονότητες στην Ελλάδα». Ομιλεί μάλιστα για «μη αναγνωρισμένη τουρκική μειονότητα στην Δυτική Θράκη». Αυτή και μόνον η αναφορά θα έπρεπε να είναι αρκετή για την απόρριψη της επιστολής, αφού η μειονότης είναι αναγνωρισμένη και είναι θρησκευτική. Αναγνωρίζει βεβαίως το DEB ότι η μουσουλμανική μειονότης αποτελείται από τουρκογενείς, από Πομάκους (βουλγαρόφωνους μουσουλμάνους) και μουσουλμάνους Ρομά, υποστηρίζει όμως ότι υφίσταται «τουρκική κοινότης» και θέτει σειρά ζητημάτων με πρώτο αυτό των μουφτήδων.

Ομιλεί για «νόμιμο δικαίωμα της μειονότητας να επιλέγει τους δικούς της θρησκευτικούς ηγέτες – μουφτήδες». Και υποστηρίζει: «Σήμερα υπάρχουν τρεις Μουφτήδες, ένας στην Ξάνθη, ένας στην Κομοτηνή και ένας στο Διδυμότειχο της Βόρειας Ελλάδας, που επιλέγονται από την ελληνική κυβέρνηση. και δύο μουφτήδες, ένας στην Ξάνθη και ένας στην Κομοτηνή, εκλεγμένοι από την μειοψηφία».

Παραλείπεται βεβαίως στην επιστολή, το γεγονός ότι οι μουφτήδες επιλέγονται με τήρηση όλων των κανόνων του Κορανίου. Σε καμμία ισλαμική χώρα του κόσμου, ούτε βεβαίως και στην Τουρκία, οι μουφτήδες εκλέγονται. Επιπροσθέτως δεν μπορεί να θεωρείται εκλογή από την πλειοψηφία μια εκλογή «δια βοής» από ευκαιριακώς συγκεντρωθέντες μουσουλμάνους σε τζαμί της περιοχής. Διότι αυτή ήταν η διαδικασία εκλογής των ψευδομουφτήδων.

Ένα ζήτημα που πρέπει το Κράτος να προσέξει είναι αναφορές, στην επιστολή, στην χρήση του όρου τουρκικού. Δυστυχώς εξ αιτίας της ολιγωρίας των Αθηνών υπάρχει από το 2008 απόφασις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την επιστροφή του νομικού καθεστώτος σε τουρκικές ενώσεις. Έτσι υποστηρίζεται ότι τέσσερα σωματεία διαλύθηκαν παρότι κέρδισαν ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

Περαιτέρω στην επιστολή γίνεται λόγος για «παρενοχλήσεις». Αναφέρεται ότι η πρόεδρος του DEB Çiğdem Asafoğlu «έγινε στόχος των ελληνικών μέσων ενημερώσεως όταν εξέφρασε ανοιχτά την τουρκική της ταυτότητα σε τηλεοπτική συνέντευξη» ενώ προστίθεται ότι «και άλλες εξέχουσες προσωπικότητες της μειονότητος έχουν αντιμετωπίσει σοβαρές απειλές».

Απάντηση